ایمنی در صنعت فولاد
.:: Your Adversing Here ::.
 

چند علت برای سفیدی زود رس مو

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : سجاد زمانی
  • تاریخ: برچسب:چند علت برای سفیدی زود رس مو,
  • گياه گزنه از ريزش موي سر جلوگيري مي كند

    استفاده از گياه گرينه جلوي ريزش موي سر را مي گيرد و دربرخي موارد نيز موي سر دوباره مي رويد. براي براق شدن موي سر نيز بعد از شست وشو آن را با چاي گزنه ماساژ دهيد.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : سجاد زمانی
  • تاریخ: برچسب:گياه گزنه از ريش موي سر جلوگيري مي كند ,
  • ماسک‌های تقویتی برای موهای کم پشت

    موهای ما بعد از دوره طولانی استفاده از انواع و اقسام مواد آرایشی و اتو و سشوارهای روزانه دیگر شادابی و زیبایی روزهای گذشته را ندارند و با هر بار رنگ کردن نازک‌تر و کم‌پشت‌تر از گذشته می‌شوند اما این مشکل شایع که افراد زیادی این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، با دست روی دست گذاشتن حل نمی‌شود. ما در این مطلب بهترین و موثرترین راه‌های مراقبت از موهای نازک را جمع‌آوری کرده‌ایم تا در عرض چند ماه موهای شما را مثل روز اول سالم و زیبا کنیم. 

    .: ادامه مطلب :.

    دلایل ریزش مو از منظر طب سنتی

    سلامت نیوز: یک متخصص طب سنتی مکانیزم ریزش موی سکه‌ای و تاسی سر از منظر طب سنتی را تشریح کرد

    .: ادامه مطلب :.

    نکات مهم برای سلامت موی سر

    اولین چیزی که اکثر مردم به اشتباه انجام می‌دهند شستشوی زیاد موهاست. شامپوها مواد مهمی برای از بین بردن کثیفی و محافظت از موها است، اما از طرفی آنها هر چیز مفیدی مانند روغن‌های طبیعی را که پوست سر تولید می‌کند تا موها را نم‌دار و سالم نگه دارد، از بین می‌برند

    .: ادامه مطلب :.

    6 عامل ريزش مو در آقايان

    ریزش مو یک اتفاق تلخ در زندگی آقایان است، بخصوص اگر این ریزش مو ناشی از عوامل ژنتیکی باشد و کاری از دست فرد برای درمان آن برنیاید.  برخی از آقایان با مشاهده ی ریزش موهایشان اعتماد به نفس شان را از دست می دهند و با دیدن موهای پرپر شده شان روی بالشت یا کف حمام احساس ناخوشایندی را تجربه می کنند.با وجود اینکه در بیشتر موارد ریزش مو ارثی است، اما وراثت همیشه تنها عامل مشکل از بین رفتن موها نیست. عوامل دیگری نیز وجود دارند که ریزش مو را تسریع می کنند. در این مطلب به شش عامل مهم که در ریزش موی آقایان نقش دارند اشاره می شود.

    .: ادامه مطلب :.

    چهارشنبه سوري يا چهارشنبه سوزي؟

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : سجاد زمانی
  • تاریخ: برچسب:چهرشنبه سوري يا چهرشنبه سوزي؟,

  • sajjadzamani

    سجاد زمانی

    sajjadzamani

    http://sajjadzamani.loxblog.com

    ایمنی در صنعت فولاد

    چند علت برای سفیدی زود رس مو

    ایمنی در صنعت فولاد

    به اولين و بزرگترين سايت رسمي ايمني و بهداشت در صنعت فولاد(ذوب و نورد)كشور خوش آمديداميدواريم ساعات خوب و خوشي را سپري كنيد. آرزوي ما هدف ما و هدف ما بهبود شرايط ايمني و بهداشتي كشورعزيزمان ايران مي باشد رعایت اصول ایمنی و بهداشت در کارخانجات اگر جدی گرفته نشود علاوه بر اینکه خسارات جبران ناپذیر مستقیمی که برای کارخانه در بردارد برای اینده کارفرمایان و آویزون شدن عده ای از کارگران دارای نقص عضو و معلول را دربرخواهد داشت

    ایمنی در صنعت فولاد